Další informace : Termíny/Cena Popis/Program
Školení: Autodesk Inventor Professional - základní školení (3 dny)
Aplikace Autodesk Inventor je nástroj pro efektivní tvorbu parametrických 3D návrhů. Díky asociativnímu propojení modelu s výkresem zároveň usnadňuje a výrazně urychluje tvorbu 2D dokumentace.
Autodesk Inventor dále doplňují moduly aplikace pro pevnostní analýzy, dynamické simulace, vizualizaci, správu dokumentů, atd.
Online
Cena a další informace
- Rozsah školení: 3 dny od 8:00 do 15:30 s přestávkou na oběd
- Předpokládané znalosti: základní znalosti práce s počítačem, Microsoft Office, základní znalosti strojírenského konstruování
- Cena školení: 14 700 Kč / osoba (s DPH)
- Školení se koná online
- Na toto školení je možné využít dotace Ministerstva práce a sociálních věcí (MPSV). Pro využití těchto dotací je nutné se přihlásit přes stránku MPSV.
- Minimální počet účastníků: 5 osob
- Pokud uvažujete o koupi aplikací Autodesk Inventor nebo Autodesk Product Design & Manufacturing Collection, může se vám hodit aktuální akce 3D Ready Pack – získejte bezplatný balíček
Certifikace Autodesku
Společnost Arkance Systems je autorizovaným školicím střediskem Autodesku – Autodesk Authorized Training Center, ATC.
Po absolvování tohoto kurzu získáte certifikát od Autodesku. Podrobnější informace naleznete také na přehledové stránce školení.
Popis školení:
Školení je určené především pro začínající uživatele Inventoru. Je zaměřeno na správné postupy a metody pro efektivní tvorbu součástí, sestav, jejich montážních rozpadů a výkresů. Účastník se naučí jak správně začít tvorbu modelu, používání konstrukční geometrie v náčrtu, pořadí konstrukčních prvků v součástech a následné využití náčrtu pro tvorbu 3D objemových modelů. Dále se seznámí s postupem správného skládání komponent do sestavy (tzv. vazbení), tvorbou výkresové dokumentace a exportem do jiných 2D či 3D formátů.
Absolventi školení dovedou vytvářet modely a výkresy v Inventoru a jsou připraveni pro absolvování rozšiřujících školení.
Obsah školení:
Úvod do práce s programem
- Základní koncepce programu
- Popis prostředí programu
- Výchozí nastavení
Práce s obrazovkou
- Orientace v prostoru
- Základní roviny a osy
Základní názvosloví
- Komponenta
- Výskyt
- Koncovky jednotlivých formátů
Náčrty
- Kreslení
- Vazby
- Kótování
Vytváření objemových a plechových součástí
- Tvorba prvků
- Úpravy
- Posloupnost tvorby prvků
Vytváření sestav
- Vkládání komponent do sestavy
- Vztahy mezi komponentami
- Struktura sestav
Rozpad sestav
- Pohyb komponent
- Tvorba animace
Výkresy
- Vkládání pohledů
- Kótování
- Export do 2D formátů
Design Assistant
- Kopírování návrhu
- Přejmenování dílů
Nástroj Pack & Go
- Předávání dat