Autodesk Maya Creative
Cenově dostupnější a flexibilnější verze programu Maya nabízí výkonné nástroje pro modelování, animace, rigging a další.
Autodesk Maya je profesionální aplikace pro tvorbu 3D grafiky v oblasti digitálních médií.
Patří k nejpopulárnějším programům pro tvorbu animovaných filmů, filmových 3D efektů, pro tvorbu videoreklamy a televizní průmysl, nebo pro tvorbu počítačových her.
Je součástí zvýhodněné kolekce Autodesk Media & Entertainment Collection.
Aktuální akce v e-shopu
Získejte 3, zaplaťte 2 - Autodesk Fusion 360 v akci s 33% slevou právě teď v našem CAD e-shopu!
Firma Arkance Systems dodává – jako Autodesk Platinum Partner a Autodesk Media & Entertainment Reseller – program Maya včetně nové verze Maya Creative a další multimédia produkty firmy Autodesk i s doprovodnými službami
Software Autodesk Maya je výkonné řešení integrující 3D modelování, animaci, vizuální efekty a renderování. Obsahuje kreativní nástroje pro tvorbu a animaci postav.
Maya je založena na otevřené architektuře. Veškeré operace tak lze skriptovat nebo programovat pomocí dobře dokumentovaného a komplexního aplikačního programovacího rozhraní (API), nebo přímo v jednom z vestavěných skriptovacích jazyků, Maya Embedded Language (MEL) nebo Python. Tyto jedinečné vlastnosti spolu s rozsáhlou sadou 3D nástrojů umožňují uskutečňování kreativních vizí ve filmových, herních a návrhových projektech.
Autodesk Maya obsahuje rendering engine Arnold, ale podporuje i rendering engine třetích stran – např. mental ray, V-Ray, Renderman, Octane, Redshift. Pro pohyby postav umí využít data z aplikace Autodesk MotionBuilder.
Aktuální verze: Autodesk Maya 2023
Maya 2023 je uživatelsky přívětivější pro začátečníky i zkušené tvůrce. Nástroj Boolean Tool je zcela přepracován, je uveden nový nástroj Blue Pencil Tool, uživatelské prostředí je vylepšeno o nové Application Home centrum, nová je také funkce vyhledávání a tutoriály jsou zajímavější.
Více o novinkách a detailní popis nových funkcí naleznete zde (anglicky).
2022
Maya 2022 nabízí podporu formátu USD (Pixar Universal Scene Description), Python 3, vyšší výkon přehrávání a práce s velkými daty, bezpečnost, nové animační a modelovací nástroje, rigging, renderer Arnold 6.2, modul Create VR.
2020
Maya 2020 nabízí 60 nových animačních funkcí, zrychlení přehrávání, funkce Remesh a Retopologize, renderer Arnold 6 a vylepšení audiokanálu.
2019
Maya 2019 nabízí zrychlení mnoha funkcí (např. až o polovinu rychlejší načítání scén), rychlé přehrávání animací, Viewport 2.0 render blízký finálnímu Arnold renderu, filtry pro animaci MoCap dat. V červenci 2019 uveden plugin Bifrost for Maya.
2018
Ve verzi 2018 je nová verze rendereru Arnold 5 s vyšší rychlostí, tvůrci mohou využívat dynamiku tuhých těles (včetně kombinace s procedurálními instancemi), vylepšené úpravy vlasů a srsti a zpřesněné časové kódy.
2017
Ve verzi 2017 byl nahrazen rendering engine Mental Ray enginem Arnold. Verze 2017 navíc nabízí procedurální efekty založené na objektech, textové efekty, podporu vektorových objektů SVG, vlasy, efekty vodní hladiny (Bifrost-BOSS) a nelineární editor časové osy nebo snazší export do game enginů.
Přehled – co je Maya:
Videoukázky funkcí:
Autodesk Maya 2023 je dostupná pro tyto operační systémy:
Autodesk doporučuje pro online přístup k doplňkovému obsahu nejnovější verzi následujících webových prohlížečů:
Hardwarové požadavky:
Autodesk Maya – ceny, objednání – koupit v e-shopu společnosti Arkance Systems
Pro více informací kontaktujte našeho obchodního konzultanta: info.cz@arkance-systems.com.
Cenově dostupnější a flexibilnější verze programu Maya nabízí výkonné nástroje pro modelování, animace, rigging a další.
Profesionální 3D modelování sochařskými metodami – 3D painting, vyřezávání, nanášení, vyhlazování hmoty, UV mapování.
Světově nejrozšířenější animační a vizualizační 3D program – vizuální efekty, animace postav, tvorba počítačových her, VR
V-Ray – rychlý fotorealistický renderer pro 3ds Max a Maya
Aplikační kolekce pro vývoj her, reklamu, filmové efekty a vizualizace
Profesionální 3D animace pohybu postav – zachycení pohybu, jeho editace a přehrání animace v přesném, interaktivním prostředí.