Firma Arkance Systems pořádá jako Autorizovaný partner firem Autodesk a HP pro své zákazníky i odbornou veřejnost celou řadu odborných webinářů (internetových prezentací) s informacemi a praktickými ukázkami k nejnovějším produktům a CAD/BIM/GIS řešením v nabídce firmy – z oblastí obecný CAD, strojírenství, stavebnictví a architektura, infrastruktura a GIS a správa majetku.

Archiv s videozáznamy již uskutečněných CAD webinářů najdete na webu helpdesk.cadstudio.cz v sekci Databáze znalostí → Webináře (odkazy viz níže).

Nejbližší webináře

V následující tabulce naleznete přehled nejbližších naplánovaných webinářů. Z důvodů plánování kapacit a zaslání odkazů po přihlášení je nutná registrace na vybraný webinář.

Pokud se tabulka nezobrazuje, nejsou v dohledné době webináře plánovány. Mohou se vám ale hodit školení nebo jiné akce, kompletní přehled na stránce plánovaných akcí.

Technické pokyny k účasti a nastavení

Webináře jsou interaktivní, zpravidla půlhodinové až hodinové online prezentace provozované technologií TeamViewer, nebo ZOOM, Microsoft Lync (dříve též Microsoft LiveMeeting), Microsoft Teams nebo Skype. Jsou určené primárně pro zákazníky firmy Arkance Systems.

Jak si zprovoznit TeamViewer, ZOOM, Microsoft Lync, Teams nebo Skype, popř. LiveMeeting?

Uživatelé, kteří ještě danou přístupovou aplikaci nepoužívají, si stáhnou klienta z níže uvedených odkazů.

Jak se přihlásit?

Zadat ID schůzky, resp. kliknout na odkaz v pozvánce, kterou dostanete po předchozí registraci v den konání akce (“Připojit se na webinář”, “Připojit k online schůzce”).

Jaké potřebujete vybavení?

Počítač nebo notebook připojený k internetu, reproduktor, sluchátka a mikrofon (abyste mohli pokládat dotazy). Ideálně doporučujeme kancelářskou náhlavní soupravu, například modely Evolve od firmy Jabra umožňující připojení přes USB či přes 3,5mm konektor jack. Nebo headset modely řady LifeChat od firmy Microsoft. Nouzově lze použít i sluchátka s mikrofonem dodaných s mobilním telefonem. Před započetím vlastního online školení či konzultace vřele doporučujeme SW i HW vybavení v předstihu vyzkoušet. Tomuto otestování budeme před začátkem věnovat speciální prostor, aby už následující video- a audio-komunikace probíhala bez problémů.

Pokud je to u vás technicky možné, doporučujeme používat pro zobrazování online školení či konzultace také druhý monitor, obrazovku tabletu nebo televizi.

Kde mohou být úskalí?

TeamViewer je jednoduchá aplikace umožňující přenos obrazu i zvuku – technologii využíváme i pro technickou podporu. Klient MS Lync Attendee (resp. LiveMeeting) je certifikovaná aplikace společnosti Microsoft, nijak neohrožuje bezpečnost z hlediska neautorizovaných přístupů do společnosti. Dle našich zkušeností občas nastane případ, že restrikce podnikové sítě (firewall) mohou blokovat komunikaci tohoto klienta. V tom případě doporučujeme vytvořit pro tuto aplikaci výjimku – bez ní nebude fungovat. Před položením dotazu si ikonkou zapněte mikrofon.

Pokud nevidíte sdílenou (vysílanou) obrazovku, stiskněte žluté tlačítko “Přijmout žádost o sdílení” v horní části Lync klienta. Pokud vám na webináři chybí zvuk a Lync píše „Zvukové zařízení není nakonfigurováno“, je příčinou chybějící mikrofon. Obvykle stačí do zdířky mikrofonu zastrčit jakákoliv sluchátka.

Jak probíhá webinář konkrétně v daný den?

Webinář začíná zpravidla ve 13:30 a trvá do cca 14:15 hodin, 15 minut bude věnováno vašim dotazům. Abyste měli možnost předem si ověřit vaše připojení přes Lync, bude kanál zprovozněn již o hodinu dříve, budete mít tak čas na případná technická doladění. V případě komplikací prosím volejte na naší linku 841 111 124 s požadavkem přepojení na pracovníka zodpovědného za organizaci webináře.

Více informací vám rádi poskytnou naši odborníci – stačí napsat.

Záznamy webinářů - archiv

Starší webináře si můžete prohlédnout v archivu záznamů dostupném na Helpdesk serveru společnosti Arkance Systems (část též na YouTube):
YouTube kanál s playlistem “Webináře”Helpdesk → Databáze znalostí → Webináře