04.01.2022

Zákazník

Společnost Výtahy Line, s.r.o. byla založena v roce 1998 jako ryze česká společnost za účelem podnikání v oblasti výroby, montáže a servisu vyhrazených zdvihacích zařízení.

Společnost se věnuje dodávkám, montážím, modernizacím a servisu výtahů a zdvihacích plošin. Více než 22 let působí úspěšně na českém trhu v segmentu svého podnikání.

Potřeby

Důvody rozhodnutí o digitalizaci shrnuje pan Zbyněk Merkl, jednatel společnosti:

„Zvyk je železná košile a proč měnit něco, co už všichni umí a funguje to. Tuny papírů, ruční přepisování dat, desítky tonerů a tisíce papírů do tiskárny, ručně přepisované měsíční přehledy, stovky telefonátů, nepřehledný systém zápisů hlášených oprav, hodiny dohledávání záznamů…. To byl náš starý, finančně i časově náročný „NE-SYSTÉM“.

S nástupem nového vedení společnosti jsme se rozhodli pro digitalizaci celého systému evidence výtahů a propojení online s našimi techniky.

Vzhledem k tomu, že norma v této době umožňuje elektronickou evidenci, neváhali jsme už ani minutu a začali hledat firmu, která nám vytvoří a upraví informační systém pro evidenci výtahů tzv. na míru.

Vybrali jsme společnost Arkance Systems a její aplikaci twiGIS, pro niž byl vytvořen modul Servis.“

Aplikace twiGIS byla vytvořena hlavně pro servisní oddělení firmy. Nejvíce ji tedy využívají technici a dispečeři. V aplikaci byla dále vytvořena další prostředí pro fakturační oddělení a sklad, nyní se pracuje na vývoji dalšího prostředí – obchodní příležitosti. Aplikace je přitom přístupná pro všechny zaměstnance firmy, je tedy možné se kdykoliv a odkudkoliv podívat na cokoliv.

Na karty výtahů je možné vkládat fotografie a soubory, tato možnost je využívána pro vkládání fotografií od techniků – například pro objednání potřebných dílů, pro pojišťovny v případě vandalismu, nebo také pro vkládání cenových nabídek, které byly zaslány provozovateli výtahu. Přístup do aplikace mají i obchodní manažeři, mohou filtrovat výtahy, které dosud nebyly zmodernizovány a taktéž mohou vkládat zaslané cenové nabídky.

Klíčové přínosy

Jaké jsou hlavní přínosy celého řešení:

  • Aplikace twiGIS jednoduše ulehčila práci
  • Odpadlo nekonečné papírování
  • Technici mají přístup k historii výtahu, ke kontaktům a technickým údajům
  • Přehled o hlášených opravách a jejich stavu
  • Online propojení se zaměstnanci i zákazníky
  • Finanční úspora činí cca 200 tis. Kč ročně
  • Technik jednoduše zadá prohlídku či opravu na základě načtení QR kódu přes tablet či telefon
  • Zákazník podepisuje provedené práce digitálně, veškeré výstupy jsou zasílány elektronicky

Komentář zákazníka

„Digitalizací servisních postupů ušetřila společnost čas i náklady a zbavila se neefektivních administrativních činností.“

Zbyněk Merkl, jednatel
Výtahy Line, s.r.o.

Novinky a zprávy