Řešení pro správu a servis

Digitalizujte nejen veškeré dokumenty, ale i celé firemní systémy. Správa a servis s Arkance Systems znamená zrušení papírování, úsporu času a finančních prostředků. Buďte online, stejné řešení může efektivně fungovat na počítači, notebooku, tabletu i mobilu. Zlepšete spolupráci i komunikaci ve společnosti. Všichni zaměstnanci – vedení, obchodníci, fakturantky, účetní, technici – mohou být najednou připojeni online do stejné aplikace s různými přístupy i právy. Zlepšete také komunikaci se zákazníky a pozvedněte ji na vyšší úroveň.

Digitalizace a používání BIM (Building Information Modeling, informační modelování budov) se čím dál víc prosazuje nejen v projektování a realizaci staveb, ale i ve správě budov a správě jejich jednotlivých zařízení.

Správa a servis - využití mapových dat aplikace twiGIS
Využití mapových dat, znázornění umístění zařízení v mapách

Aplikace twiGIS a její nový modul Servis

Vlastní vývojové oddělení Arkance Systems rozšířilo aplikaci twiGIS o servisní modul. Je to novinka, posun také do oblasti odbavování servisníh úloh, např. pro výtahy a další zařízení. Modul řeší procesy nad evidenčními daty a nastavuje agendy – zadávání servisních zásahů, evidence odborných prohlídek, reporting práce a další. Navíc přidává ke správě mobilní podporu.

Digitalizace servisních činností se nyní uplatňuje ve společnostech pro správu a údržbu výtahů, více v zákaznické referenci. Začátkem roku 2022 jsou na světě již tři implementace tohoto řešení u českých společností.

Řešení je možné přizpůsobit na jakékoli zařízení, tj. ne pouze pro výtahy, cílem je univerzální servisní modul. Další rozvoj software je vždy konzultován se zákazníky, směr vývoje tedy odpovídá konkrétním požadavkům uživatelů.

Správa a servis - modul twiGIS Výtahy
Modul twiGIS - Výtahy: Legenda a nastavení, Hladiny a styly

„Část implementace aplikace twiGIS pro sevis byla úplně nová a šli jsme do toho přes výměnu zkušeností mezi Arkance Systems a vedením servisní společnosti. Pro nás to bylo náročné, protože to bylo něco jiného než vodárny, teplárny a facility management, ale posunulo nás to do oblasti servisu. Tuto oblast chceme nadále rozvíjet.“

Tomáš Šustek, Arkance Systems

Správa a servis - aplikace twiGIS a nový servisní modul
Modul pro správu a údržbu výtahů na desktopu
Správa a servis - mobilní podpora
Servisní technici v terénu využívají mobilní zařízení, pracují ve stejné aplikaci
Produkty

    Zákaznické reference

    GLP

    Přední investor a developer logistické a průmyslové výstavby využívá BIM a CAFM řešení od Autodesku a Arkance Systems