Technická podpora - Helpdesk

  • Vaším primárním kontaktem pro podporu CAD produktů firmy Autodesk je Helpdesk web – https://helpdesk.cadstudio.cz
    Uživatelskou podporu nabízíme našim zákazníkům zdarma.
  • Pracovníci technické podpory Arkance Systems jsou k dispozici v Po-Pá v časech 8:00-16:30
Technická podpora
Technická podpora Arkance Systems - úvodní stránka Helpdesku
  • Jako Autodesk Consulting Services Partner máme přístup k plným informacím a nástrojům pro podporu CAD řešení Autodesk
  • Jak zprovoznit zakoupenou subscription licenci Autodesk?

Technická podpora - alternativní metody

  • Pro neodkladné případy lze využít i zákaznickou telefonní linku 910 970 111. Tuto technickou podporu formou přímého telefonního čísla nabízíme zákazníkům firmy Arkance Systemsse servisní smlouvou nebo zákazníkům s VIP statutem.
    • Požadavky zákazníků s platnou servisní smlouvou řešíme přednostně!
    • Mimo pracovní dobu použijte záznamovou službu, budeme vás kontaktovat zpátky
  • Nemáte-li přístup na web, prosím použijte e-mail adresu: support.cz@arkance-systems.com, popř. Twitter
    • V dotazech k problémům se software prosím uvádějte verzi produktu, operační systém, případné service packy či běžící aplikace, a pro identifikaci též sériové číslo produktu. Při následné komunikaci prosím zachovávejte identifikační číslo přidělené eSupport systémem (např. Re: [answerID:33333]).
  • Naši VIP zákazníci a vlastníci produktu CAD Support Pack mohou kromě Helpdesku využít rovněž přístup na starší VIP Web

Technická podpora - online přístup

  • Na dočasné zpřístupnění plochy vašeho počítače pro přímý zásah našich techniků prosím použijte Windows aplikaci Teamviewer QuickSupport (viz Download). Aplikaci si stáhněte, spusťte a identifikační údaje (jednorázové ID a heslo) předejte technikovi. Můžeme vám tak vzdáleně pomoci rychle a přímo na vašem počítači.
  • Pro přístup k online školením a pro online konzultace podporujeme následující technologie a potřebný hardware:
    • Softwarové požadavky a postupy:
    • Hardwarové požadavky:
      • Počítač nebo notebook připojený k internetu, reproduktor, sluchátka a mikrofon (abyste mohli pokládat dotazy). Ideálně doporučujeme kancelářskou náhlavní soupravu, například modely Evolve od firmy Jabra umožňující připojení přes USB či přes 3,5mm konektor jack. Nebo headset modely řady LifeChat od firmy Microsoft. Nouzově lze použít i sluchátka s mikrofonem dodaných s mobilním telefonem. Před započetím vlastního online školení či konzultace vřele doporučujeme SW i HW vybavení v předstihu vyzkoušet. Tomuto otestování budeme před začátkem věnovat speciální prostor, aby už následující video- a audio-komunikace probíhala bez problémů.
      • Pokud je to u vás technicky možné, doporučujeme používat pro zobrazování online školení či konzultace také druhý monitor, obrazovku tabletu nebo televizi.

Přístup k aplikaci Helpdesk

  • Pro přihlášení do aplikace je nutné provést prvotní registraci (pomocí funkce registrace). Po jejím provedení dostanete potvrzení o registraci a následně po schválení přístupu i přihlašovací údaje. Vyhrazujeme si právo odmítnout požadavek na využívání Helpdesk systému Arkance Systems, pokud žadatel není zákazníkem firmy.
  • Pro následná přihlášení použijte vaši e-mailovou adresu a zaslané heslo.
  • V případě problémů s heslem nebo pokud heslo zapomenete, využijte k jeho opětovnému zaslání funkci “Zapomenuté heslo” v úvodní přihlašovací obrazovce aplikace.
  • Pokud nebude přihlášení úspěšné ani po zaslání zapomenutého hesla, kontaktujte nás prosím prostřednictvím zákaznické linky 910 970 111.

Pravidla a jednotlivé úrovně přístupu a benefitů technické podpory poskytované společností Arkance Systems prostřednictvím web služeb CADforum.cz a Helpdesk.cadstudio.cz shrnuje následující tabulka (klikněte pro PDF verzi):

CAD služby

Firma Arkance Systems nabízí velmi široký sortiment CAD služeb cílených zejména pro uživatele CAD produktů

Další služby

  • Nabízíme další služby a konzultace v oblastech CAD, LAN, Internetu, konfigurací hardware a vývoje zakázkového CAD software
  • Pro jednorázové vyřešení problému s CAD nebo HP produktem slouží produkt CAD Support/per incident KOUPIT
  • Pro rozšíření služeb podpory CAD produktů slouží produkt CAD Support Pack KOUPIT
  • Pro rozšíření servisní podpory produktů HP je určen HP CarePack
  • Cloud služby Autodesk 360 najdete na adrese 360.autodesk.com

Download nových verzí

Aktivační kódy, aktivace licence

  • Pro aktivaci licencí (registrace, autorizace, aktivační kódy) produktů Autodesk prosím využívejte primárně online mechanismus vestavěný v produktu nebo Subscription center
  • Další možností aktivace (zejména pro zákazníky bez subscription) je web formulář Licensing Assistance
  • Pro ruční registraci e-mailem prosím kontaktujte registrace.cz@arkance-systems.com s těmito údaji: důvod aktivace, sériové číslo, předchozí sér.číslo, kód produktu, kód žádosti (request code), adresa a přesný název společnosti. Reakční doba Autodesku na ruční registrace je cca 24 hodin.
  • Postup zprovoznění pronajaté licence (portál Autodesk Account)

Školení

  • Arkance Systems je Autorizovaným školicím střediskem firem Autodesk (ATC) a nabízí celou škálu školení CAD, GIS a multimédia produktů Autodesk

Technické tipy a rady

AutoCAD, CAD produkty
Hardware, LAN, OS

Download driverů a upgradů

  • Odkazy na aktuální drivery HP, patche a upgrade CAD programů i na užitečné utility najdete na stránce Download
  • Přehled service packů pro produkty Autodesk najdete na stránce Produkty Autodesk

Bulletin CAD-NEWS

  • Arkance Systems vydává pravidelný informační bulletin CAD-News (dříve “X-News”) – viz bližší informace
  • Aktuální vydání (1x měsíčně) jsou distribuována elektronicky

Diskusní fóra

Další možností získání podpory jsou diskusní fóra. Stačí se připojit, naslouchat, nebo se zeptat na to co vás trápí

WWW servery výrobců

Kontakty na WWW servery výrobců software i hardware najdete na naší stránce kontakty/odkazy