Webinář: PLM v praxi - funkcionalita Autodesk Fusion 360 Manage - 5. část

24. června 2021
Online

Další informace : Datum Program

OborCAD/CAM pro strojírenství
ÚroveňVšechny úrovně
Čas9:30

Náš poslední díl PLM webinářů navazuje v rámci digitalizace standardů a procesů v organizaci na předcházející díly. V tomto díle se zaměříme na oblast spolupráce s dodavateli a se zákazníky.

Spolupráce v oblasti dodavatelských vztahů je důležitou složkou pro další rozvoj obchodní spolupráce. Seznámíme se s tím, jak lze řešit požadavek na zaslání poptávky dodavatelům. Podíváme se na příjem a vyhodnocení nabídek a na sledování a vyhodnocování reklamačního řízení směrem k dodavatelům. Další oblastí je práce se zákazníky, příjem a reklamačních požadavků od zákazníků, jejich řešení a nápravná opatření v reklamačním procesu. Ukážeme si, jak lze s výhodou využívat procesu spolupráce s dodavateli a zákazníky přímo v jednom uživatelském prostředí, kdy je pomocí bezpečného rozhraní umožněn přístup třetím stranám do systému. Zaměříme se na to, jak možnost přímé komunikace v jednom systému usnadňuje spolupráci. Oblast vzájemného propojení a přístupů podstatně zkracuje časy odezvy a zjednodušuje proces nákupu, servisu reklamace a dalších aktivit.

Online

Product price
Additional options total:
Order total:

Program

  •  Úvod do webináře  
  • Představení prezentujících 
  • Prezentace procesu  
  • Diskuse 
  • Rozloučení

Každý webinář bude v časovém rozsahu do 30 minut včetně diskuse. Bude prezentován vždy jeden proces.

Přihlášení na akci