Webinář: PLM v praxi - funkcionalita Autodesk Fusion 360 Manage - 4. část

20. května 2021
Online

Další informace : Datum Program

OborCAD/CAM pro strojírenství
ÚroveňVšechny úrovně
Čas9:30

Dnešní díl PLM webinářů se ponese v duchu provozních a servisních záležitostí organizace. Správné fungování pravidel je závislé na komunikaci a součinnosti při dodržování norem a předpisů.

Normativy tvoří nedílnou součást organizačních a provozních opatření, které se promítají do celkového rázu vnímání dané společnosti. V rámci provozních a servisních předpisů jsou řešeny jak interní, tak i externí požadavky. Nedílnou součástí těchto procesů jsou aktivity související s požadavky na nákup materiálů, surovin a dalších komponent. Seznámíme se s požadavky na správu a evidenci náhradních dílů. Zájmem každé organizace je dosažení co nejvyšší provozní kvality. Základním stavebním prvkem provozních činností je kvalitní servisní evidence, odezva a řešení jak ve vztahu k dodavatelům, tak také zákazníkům. Fungující proces servisu dává předpoklad k dalšímu rozvoji podniku jako celku.

Online

Product price
Additional options total:
Order total:

Program

  • Úvod do webináře
  • Představení prezentujících
  • Prezentace procesu
  • Diskuse
  • Pozvánka na další díl seriálu

Každý webinář bude v časovém rozsahu do 30 minut včetně diskuse. Bude prezentován vždy jeden proces.

Přihlášení na akci