Standardní technická podpora je k dodaným CAD aplikacím poskytována zdarma. Rozsah technické podpory se odlišuje podle toho, zda je daná CAD aplikace zakoupena u Arkance Systems (CAD Studia) či nikoliv, nebo zda je daná CAD aplikace kryta programem předplatného (Autodesk subscription) či nikoliv. Sortiment nabízených služeb podpory – tzv. “CAD SupportPack” – a jejich úrovně shrnuje následující tabulka:

Arkance Systems “CAD Support Pack” – přehled služeb
SlužbaRozsahStupně
STANDARDPLUSPROFI
HelpdeskPo-Pá v časech 8:00-16:30VIP 5VIP 5VIP 6
přístup do VIP znalostní báze Arkance Systems CZneomezeněANOANOANO
Přístup na web knihovnu CAD bloků, videí a tipů na www.cadforum.czneomezeněANOANOANO
Přístup na webináře a seminářeneomezeněANOANOANO
Web reklama na CADForum.czna vyžádání – střídaná reklama na 1 rokANOANOANO
Poskytování CD Bonus CD+, CD TRIAL verzí licencí produktůna vyžádání do 14 dnůANOANOANO
Vzdálená podpora – TeamViewer/LMmax. 1 hod. měsíčněNEANOANO
Instalace nové verze produktu v rámci subscriptionna vyžádání do 14 dnůNEANOANO
Rozdílové školení 1 den (pro jednu osobu)/ licenciv uvedených termínech na webuNEANOANO
On-site support na místě zákazníkamax. 4 dny za rokNENEANO
Konzultace přes LMmax. 1 hod. měsíčněNENEANO
Garantované poskytování technické podpory, hot-line telefondoba reakce 2 hod. Po-Pá v časech 8:00-16:30NENEANO
Záchrana dat (DWG-data recovery)na vyžádání bez garance 100% úspěchuNENEANO
Monitoring serverů (automatické sledování provozních parametrů)1 serverNENEANO
Poskytnutí slevy na další služby Arkance Systems (školení, implementace…)sleva se vztahuje na objednanou službu0%5%10%
Cena (Kč/rok/licenci) pro zákazníky s aktivním Autodesk Subscription
Pro 1 licenci0 Kčna dotazna dotaz
Pro 2 až 5 licencí0 Kčna dotazna dotaz
Pro 6 až 10 licencí0 Kčna dotazna dotaz
Pro 11 a více licencí0 Kčna dotazna dotaz
Cena (Kč/rok/licenci) pro (ne)zákazníky bez aktivního Autodesk Subscription
Pro 1 licencina dotazna dotazna dotaz
Pro 2 až 5 licencína dotazna dotazna dotaz
Pro 6 až 10 licencína dotazna dotazna dotaz
Pro 11 a více licencína dotazna dotazna dotaz
Vysvětlivky:
Helpdeskonline přístup na technickou podporu – helpdeskový systém Arkance Systems (helpdesk.cadstudio.cz) se zaručenou VIP prioritou (vyšší číslo, vyšší priorita)
přístup do VIP znalostní báze Arkance Systemspřístup do VIP znalostní báze – tipy, triky a postupy určené jen pro naše VIP zákazníky
Přístup na web knihovnu CAD bloků, videí a tipů na www.cadforum.czmožnost stahovat či zobrazovat kompletní obsah (i VIP obsah) web knihoven tipů, bloků a videí na CADforum.cz
Přístup na webináře a seminářepřednostní registrace na webináře a semináře pořádané firmou Arkance Systems
Web reklama na CADForum.cz možnost zobrazit Vaši firemní řádkovou reklamu na homepage webu www.cadforum.cz (96.000 registrovaných čtenářů)
Poskytování CD Bonus CS+, CD TRIAL verzí licencí produktůpřístup k bonus nástrojům CS+ (doplňkové CAD utility, šablony a knihovny) určeným pro jednotlivé aplikace Autodesk; poskytování Trial verzí produktů Autodesk
Vzdálená podpora – TeamViewer/LM technická podpora/řešení aktuálního problému přes technologie vzdáleného přístupu TeamViewer či MS Live Meeting – na dálku pomůžeme rychle vyřešit konkrétní problém ve vaší aplikaci
Instalace nové verze produktu v rámci Subscriptionbezplatná instalace nové verze produktů, termín stanoven po dohodě do 14 dnů
Rozdílové školení 1 den (pro jednu osobu)/ licencirozdílové školení na novou verzi je realizováno na našich pobočkách (Praha, Brno, Ostrava, České Budějovice, Plzeň, Pardubice, Bratislava, Žilina) s použitím naší techniky, součástí certifikát Autodesku o absolvování školení a dataset ze školení na DVD
On-site support na místě zákazníkana vyžádání do 14 dnů, konzultace či podpora na místě u zákazníka, v celkovém rozsahu max. 4 dny za rok
Konzultace přes TeamViewer/LMkonzultace/dílčí školení ke konkrétnímu tématu pomocí vzdáleného přístupu přes technologie TeamViewer či MS Live Meeting
Garantované poskytování technické podpory, hot-line telefonnadstandardně garantovaná reakční doba při řešení technického problému, hot-line telefonní přístup
Záchrana dat (DWG-data recovery)oprava poškozených DWG souborů pomocí vlastní utility Arkance Systems (vyšší úspěšnost než vestavěné funkce v AutoCADu)
Monitoring serverůvzdálený monitoring serverů (obvykle správa dat) pomocí technologie Nagios – monitorovaný provoz serverů pro správu dat s proaktivní notifikací pro předcházení problémovým situacím
Poskytnutí slevy na další službygarantovaná výše slevy na další nakupované služby firmy Arkance Systems (nelze kombinovat s dalšími slevami)

Ceny